Organizarea alimentației corporative – este unul din cele mai importante puncte în lucrul oricărei companii. Alimentația neregulată se răsfrânge asupra motivării și abilităților de muncă a lucrătorilor. Cea mai bună metodă de organizare a alimentației în timpul zilei este livrarea prânzurilor la oficii. Aceasta oferă posibilitatea nu doar să creați condiții bune pentru lucru dar și să aveți grijă de angajați, ceea ce sporește motivarea și acționează la întărirea statutului firmei în ochii lucrătorilor dar și celor care îi înconjoară.
Vă oferim:
|
Primiți:
|
Una din modalitățile de plată este cardul personalizat. Suma necesară va fi transferată în mărime de 100% pe contul de plată. Acordarea cardurilor se efectuează gratuit și banii transferați se repartizează în dependență de dorințele companiei. Cardul „Clienți corporativi” permite stabilirea limitei pentru alimentație. De exemplu, pe zi va fi limita de 40 lei. În cazul în care suma comenzii va depăși limita stabilită, angajatul va putea achita diferența cu bani cash.
E simplu să devii
clientul nostru
În prezent noi colaborăm cu multe companii, care sunt mulţumite de serviciile prestate. Având o experienţă bună în domeniul organizării integrate de alimentare, compania noastră şi-a cîştigat o reputaţie impecabilă în rîndul clienţilor, pentru operativitatea şi varietatea bucatelor livrate la client. Serviciul “Client Corporativ” este disponibil în mun. Chişinău şi Bălţi în zilele lucrătoare. |
Noi avem serviciul de control al calității, acest departament este alcătuit din câteva subdiviziuni, ca Departamentul supravegherii video, experți în producere și deservire și cumpărătorii secreți a restaurantelor și livrării. Angajații acestui departament verifică regulat, în decurs de o lună, respectarea tuturor standarturilor în timpul preparării bucatelor. Noi avem mare grijă de respectarea standarturilor de calitate a producției noastre și mereu lucrăm la înnoirea diversității meniului. |
Manageri relatii clienti corporativi: |
Ольга 060 777 603 |