Organizarea alimentației corporative este unul din cele mai importante momente în cadrul activităţii oricărei companii. Alimentația neregulată se răsfrânge asupra calităţii și abilităților de muncă a lucrătorilor. Cea mai bună metodă de organizare a alimentației în timpul zilei este livrarea prânzurilor la oficii. Acest fapt oferă posibilitatea de a crea condiții mai bune pentru lucru, dar și să manifestaţi grijă faţă de angajați. Prin urmare, anagajaţii vor fi mai motivaţi să presteze munca calitativ, iar compania va câştiga notorietate nu doar în rândul angajaţilor săi, dar şi în faţă competitorilor.
Vă oferim:
|
Primiți:
|
Una din modalitățile de plată este cardul personalizat. Suma necesară va fi transferată în mărime de 100% pe contul de plată. Acordarea cardurilor se efectuează gratuit și banii transferați se repartizează în dependență de dorințele companiei. Cardul „Clienți corporativi” permite stabilirea limitei pentru alimentație. De exemplu, pe zi va fi limita de 40 lei. În cazul în care suma comenzii va depăși limita stabilită, angajatul va putea achita diferența cu bani cash sau card bancar.
E simplu să devii
clientul nostru
În prezent colaborăm cu multe companii, care sunt mulţumite de serviciile prestate. Având o experienţă bună în domeniul organizării meselor corporative, compania noastră şi-a câştigat o reputaţie impecabilă în rândul clienţilor, pentru operativitatea şi varietatea bucatelor livrate. Serviciul “Client Corporativ” este disponibil în mun. Chişinău şi Bălţi în zilele lucrătoare. |
În cadrul companiei, este disponibil serviciul de control al calității. Acest department este alcătuit din câteva subdiviziuni, precum Departamentul supravegherii video, experți în producere și deservire, și cumpărători secreți ai restaurantelor și livrării. Angajații acestui departament verifică cu regularitate, în decurs de o lună, respectarea tuturor standardelor de prepararea şi livrarea bucatelor. Suntem foarte vigilenţi şi avem mare grijă să respectăm toate standardelor de calitate a produselor, fiind într-o continuă diversificare a meniului în funcţie de preferinţele clienţilor. |
Manageri relatii clienti corporativi: |
Natalia: |